? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Mujahidah Solehah =)

Mujahidah Solehah =)

lOVE AllAh n RasUlullAh

jAnGAn lUpe ye SaHabaT!!!!

Sunday, February 13, 2011

Ya Allah ampunilah kekhilafanku=(

Bismillahirrahmanirrahim..
Ya Allah dengan penuh kerendahan hati aku memohon agar Engkau mengampunkan segala dosa dan kekhilafanku. Aku adalah hamba-Mu yang hina Ya Allah, melakukan kesilapan tanpa aku sedari adalah suatu perkara yang sangat-sangat ingin aku jauhi dan hindari...Ya Allah aku sedar akan kekurangan dan kelemahanku...Engkau ampunilah dosa2 ku Ya Allah...Wahai diri,berusahalah untuk lebih berhati2 dan berwaspada agar tidak mengulangi kesilapan lalu berulang kali...=( =( =(

No comments:

Post a Comment