? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Mujahidah Solehah =)

Mujahidah Solehah =)

lOVE AllAh n RasUlullAh

jAnGAn lUpe ye SaHabaT!!!!

Saturday, May 30, 2009

Tanda Cinta



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Tanda seseorang itu mencintai ALLAH ialah dia beriman kepada ALLAH,bertaqwa,berkorban untuk-Nya dengan melakukan kebajikan,sabar ,bertaubat,mambantu kerja-kerja menegakkan agama,melakukan ibadah-ibadah sunat.Dia berkasih sayang sesama manusia dan saling bersilaturrrahim kerana ALLAH,dengan menjaga batas-batasnya,saling memberi kerana ALLAH demi keredhaan-Nya.Tidak kerana yang lain.ALLAH melimpahkan kecintaan-Nya dan menempatkan orang-orang yang dicintai-Nya itu pada kedudukan yang tinggi dan mulia di akhirat,ALLAH isytiharkan cinta-Nya di dalam AL-QURAN kepada orang-orang yang sungguh-sungguh beribadah,berbuat kebaikan dan berakhlak mulia.

ALLAH berfirman :
"Sesungguhnya ALLAH mencintai orang-orang yang sabar."
(Surah Ali Imran.Ayat :146)

"Dan ALLAH mencintai orang-orang yang berbuat kebajikan."
(Surah Ali Imran.Ayat :134)

"Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang bertaubat dan mencintai orang-orang yang menyucikan diri"
(Surah Al-Baqarah.Ayat :222)

UNTUNGNYA ORANG YANG BERCINTA.
Beruntunglah orang yang bercinta dengan ALLAH kerana mendapat perhatian,cinta dan kasih sayang-Nya.Istimewanya orang yang bercinta dengan ALLAH dan mendapat balasan cinta-Nya,seluruh langit dan bumi akan turut mencintai-Nya.

No comments:

Post a Comment